دانلود Dungeon Legends – بازی قهرمانان زندان اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Dungeon Legends – بازی قهرمانان زندان اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 265
نویسنده : S.A.H

دانلود Dungeon Legends – بازی قهرمانان زندان اندروید

Dungeon Legends یکی از بازی های جدید در ژانر استراتژیک و نفش آفرینی (Role Playing) برای اندروید می باشد و به دست کمپانی Codigames به انتشار رسیده است. به عنوان عضوی از قبیله کوتوله ها، سرزمینتان را ترک کنید و دست به ماجراجویی بزرگی بزنید تا برای مردمتان افتخار کسب نمایید. با سایر اعضای گروه همراه شوید و به جنگ با دشمنان بروید تا آنان را به کلی از بین ببرید.

دانلود Dungeon Legends - بازی قهرمانان زندان اندروید

هر کاربری در بازی Dungeon Legends می تواند یک قهرمان با ویژگی های انتخابی داشته باشد و پس از این که شخصیت مورد نظرتان را انتخاب نمودید، نوبت به آموزش او می رسد. Spell ها و مهارت های این قهرمان را با شرکت در مبارزات بهبود بخشید و با به دست آوردن سکه های طلایی، آیتم هایی را از فروشگاه برای او خریداری کنید. این تجهیزات باعث می شوند تا بر قدرت و سرعت عملش افزوده شود و به راحتی بتواند در مبارزات پیش رویتان به پیروزی برسد.

 

جهانی که در بازی قهرمانان زندان طراحی شده، بسیار وسیع می باشد و به زمان زیادی نیاز دارید تا تمامی ماموریت های آن را به اتمام برسانید. بخش آنلاین Dungeon Legends جذاب ترین قسمت از این عنوان به حساب می آید و با ورود به آن می توانید دوستان یا سایر کاربران را به گروهتان دعوت کنید. سپس به کمک یکدیگر به مصاف غول ها و سربازان خطرناک دشمن بروید و به مجموع افتخاراتتان در جنگ بیافزایید. هم چنین امکان تنظیم مبارزه به صورت Versus یا تن به تن نیز وجود دارد. بدین معنی که دشمنتان می تواند از بین بازیکنان واقعی باشد و در این صورت است که هیجان واقعی در جنگ را احساس خواهید کرد. محیطی که در بازی Dungeon Legends به چشم می خورد، به صورت کاملا سه بعدی ساخته شده و از با وجود حجم کمی که شاهد آن هستیم، کیفیت منحصر بفردی دارد.

حجم فایل ها : ۲۸.۵۰ و ۳۶.۸۷ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , نقش آفرینی , استرتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: